Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

És talán szex is?

Szerelem a koronavírus idején

Szerelem a koronavírus idején

Karanténba zárt szenvedély, ha kiszabadul

2020. március 23. - Gábriel G. Miértez?

Ferminám továbbra is mereven elzárkózik a személyes találkozó gondolatától is, noha múlt hétfő óta egyikünk sem volt már dolgozni, és a gyerekek, házastársak is home-office-ban vannak. Most már nem is inkább a fertőzéstől való félelem az akadály Kedvesem számára, hanem hogy milyen ürüggyel lépjen le a otthonról, a férjétől egy pásztorórára. Ez karantén idején már sokkal több konspirációt igényel.

Bár üzenetváltásaink továbbra is forrók, mint a koronás beteg homloka, érzelmeim pedig olyan buzgóak, mint a kínai hatóságok a statisztikák meghamisításában, mindazonáltal úgy döntöttem, hogy egy kicsit pihentetem most ezt a projektet. Történt ugyanis azóta valami.

forrest.jpg

Pénteken futni mentem az erdőbe, a hűvösvölgyi reptérre. A reptérről kivezető egyik ösvényen futottam össze egy erdei nimfával! Valószínűleg ő is már egy hete be lehet zárva otthonra, mert nagyon beszédes kedvében volt: 10-15 méterről diskurálva szídtuk együtt a sok felelőtlen retardált köcsögöt, akik nagy tömegben a járvány ellenére is önfeledten piknikeztek a napsütésben a repülőtéren. Nagyon romantikus volt! Aztán elváltak útjaink.

Hejj, te nimfa, nagyon sajnálom már, hogy olyan muja voltam, és nem kértem tőled lehetőséget még egy találkozásra! Ha olvasod ezt és emlékszel még a jelenetre, írj kérlek privátban vagy a kommentszekcióba!

A bejegyzés trackback címe:

https://koronavirus.blog.hu/api/trackback/id/tr1715549522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása