Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

És talán szex is?

Szerelem a koronavírus idején

Szerelem a koronavírus idején

Vonzónak maradni karantén idején

2020. március 13. - Gábriel G. Miértez?

Ferminával továbbra is minden nap váltunk üzeneteket a Tinderen. Beteljesítetlen vágyunk türelmetlenségünket exponenciálisan növeli, mint elmaradt utazási korlátozások a koronavírusos betegek számát. Hogy mégis valamicske kéjt vigyünk az őrjítő hétköznapokba, Drágám kép küldését kérte. És milyen jól tette: már a gondolat is teljesen felvillanyozott!

Csakhogy itt jött a probléma. Amint a fürdőszobatükör előtt állva próbáltam egy szigorúan ízléses, nem-malac, de azért vágyat keltő képet lőni magamról a mobilommal, egyszer csak belém hasított a felismerés: meghíztam! Több mint egy hete nyomon a munkát home-office-ból, itthon vagyok a feleségemmel és a gyerekekkel, nem járok sehová, max. heti egyszer bevásárolni. Kondizni sem voltam, viszont mivel rengeteg kaját bevásároltunk, a szokásosnál többet eszem - már csak az unalom miatt is.

Megfogadtam, hogy ez nem mehet így tovább! Ha így folyatom, mire véget ér a karantén, és mire Ferminám végre karjaimba omolna, olyan zsírdisznó leszek, hogy szerelmünk hiába ostromolja a sztratoszféra magaslatait, undorodva fordul majd el tőlem a Kedves! Márpedig mit ér a legfennköltebb érzelem is, ha nem torkollhat kiteljesedésbe?

prison_workout.jpg

Ezért megfogadtam, hogy bezártság ide, meg oda, mostantól esténként kijárok sétálni meg gyúrni a környékünkön lévő játszótér melletti utcai kondiba. Formában kell maradnom, hogy Ferminának ne okozzak csalódást!

A bejegyzés trackback címe:

https://koronavirus.blog.hu/api/trackback/id/tr7415519752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása