Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

És talán szex is?

Szerelem a koronavírus idején

Szerelem a koronavírus idején

Légyott a karanténban

2020. március 03. - Gábriel G. Miértez?

Szerelmemmel, akit továbbra is Ferminának fogok hívni, igen intenzív chatelést folytattunk a Tinderen az elmúlt napokban is. Szenvedélyünk kifejezését jelentős részben a koronavírussal kapcsolatos terminológia határozta meg. "Úgy vágyakozom utánad, ahogy a világ a vakcinára" - írta nekem Fermina, én pedig ezt válaszoltam: "Szívében íly melegséget betűk elolvasásától legfeljebb csak az érezhet, ki hipochonder és egy álhíroldalon a koronavírus elleni gyógyszer megjelenéséről szóló hír akad a szeme elé". 

Nade aztán a romantikus képzelgésekbe mégis beszűrődött a gyakorlatiasság, mikor olvastam, hogy a Szent Lászlóban kétfős szobákba is zárhatják a karanténba került embereket. Mivel a Ferminával való találkozásom egyik fő akadálya, hogy nehéz megszervezni úgy, hogy titokban maradjon a házastársaink előtt, a másik akadály viszont, hogy mindketten félünk a koronavírustól, hatalmas ötletem támadt. Ha egy szobában zárnának minket karanténba, szerelmünk végre beteljesedne, és közben a legnagyobb biztonságban lennénk, orvosi értelemben és hitveseink elől is.

quarantine.jpg

Mesteri terv, kétségtelen. Nem tud valaki valami protekciót a Szent Lászlóba?

A bejegyzés trackback címe:

https://koronavirus.blog.hu/api/trackback/id/tr5715501892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása